Gönderen Konu: Forumu ziyaretçilere kapatmak?  (Okunma sayısı 4481 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

CafeCevik.Com

  • Ziyaretçi
Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« : 06 Nisan 2013, 23:18:03 »
Arkadaşlar forumumu ziyaretçilere kapatsam google amcam kızar mı küser mi bana yada nasıl artı yada eksisi olur?

Çevrimdışı tarantula901

  • Master Üye
  • *
  • İleti: 3626
  • Saygınlık Puanı: 117
  • Cinsiyet: Bay
  • www.buyuknet.com
  • Smf Sürümü: Smf 2.0.8
  • Web Siteniz: http://www.buyuknet.com
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #1 : 06 Nisan 2013, 23:23:52 »
sen ev4nın kapısını arkadasının suratına kapatırsan ne oluyorsa o olur
ama zıyaretclere kapalı gogle acık yapablrsn
Smf Desteği ile birlikte = web Hosting Satın Al

Türkçe Smf desteği Artık burada www.smf.gen tr

CafeCevik.Com

  • Ziyaretçi
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #2 : 06 Nisan 2013, 23:27:23 »
sen ev4nın kapısını arkadasının suratına kapatırsan ne oluyorsa o olur
ama zıyaretclere kapalı gogle acık yapablrsn
Ziyaretçiler için sıkıntı oluyor ancak bir süre kapatsam diyorum sonrasında açıcam zaten de ilk sıralar üye sayısını artırmak için yani?Google ziyaretçilere kapattığım için sitemi tanımamazlık tarzı bişey yaparmı diye düşünüyorum.
Edit:Ziyaretçiye kapalı google açık nasıl yapıyorum acaba?
Son bir sorum daha var forumlarda çevrimiçi üye listesindeki örümcekler falan ne oluyor acaba tam olarak.
« Son Düzenleme: 06 Nisan 2013, 23:31:49 Gönderen: CafeCevik.Com »

Çevrimdışı tarantula901

  • Master Üye
  • *
  • İleti: 3626
  • Saygınlık Puanı: 117
  • Cinsiyet: Bay
  • www.buyuknet.com
  • Smf Sürümü: Smf 2.0.8
  • Web Siteniz: http://www.buyuknet.com
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #3 : 06 Nisan 2013, 23:32:18 »
admin paneldn bı ayar var arama motorları ordan yapacksn achk dglse onuda acman gerek yerını tam solrdm cepteym
Smf Desteği ile birlikte = web Hosting Satın Al

Türkçe Smf desteği Artık burada www.smf.gen tr

Çevrimdışı ERCAN

  • Ŧąŧŧơơ¢ų ©ǻяŦξ₤
  • Master Üye
  • *
  • İleti: 9544
  • Saygınlık Puanı: 428
  • Cinsiyet: Bay
  • S. M. F. MOD
    • Smf Web Hosting
  • Smf Sürümü: Smf 2.0.7
  • Web Siteniz: SMF.Web.TR
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #4 : 06 Nisan 2013, 23:45:42 »
Ziyaretçiler için sıkıntı oluyor ancak bir süre kapatsam diyorum sonrasında açıcam zaten de ilk sıralar üye sayısını artırmak için yani?Google ziyaretçilere kapattığım için sitemi tanımamazlık tarzı bişey yaparmı diye düşünüyorum.
Edit:Ziyaretçiye kapalı google açık nasıl yapıyorum acaba?
Son bir sorum daha var forumlarda çevrimiçi üye listesindeki örümcekler falan ne oluyor acaba tam olarak.

üye kazanmak için sitene ziyaretçi gelmesi gerekir. ziyaretçilerin arama motorundan gelmesini engellersen diğer türlü nasil gelecekler. gazeteye ilan filan vermeyi düşünüyorsan o başka tabi :)

CafeCevik.Com

  • Ziyaretçi
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #5 : 07 Nisan 2013, 00:06:36 »
üye kazanmak için sitene ziyaretçi gelmesi gerekir. ziyaretçilerin arama motorundan gelmesini engellersen diğer türlü nasil gelecekler. gazeteye ilan filan vermeyi düşünüyorsan o başka tabi :)
Siteme ziyaretçi geliyor orda sıkıntı yok ama az tabi daha reklam yapmaya başlamadım facebook da yeterince reklam yapacağıma inanıyorum diğer yerlerde öyle çevremdekilere iletirsem geleceklerini düşünüyorum.İşte ziyaretçiler arama motorundan gelmesine sorun yaratır mı acaba kapatmam onu düşünüyorum.


@Tarantula pc ye geçince yazarsan sevinirim :)

Çevrimdışı Selçuk Y.

  • Master Üye
  • *
  • İleti: 2478
  • Saygınlık Puanı: 81
  • Cinsiyet: Bay
  • - SMFMOD -
  • Smf Sürümü: Smf 2.0.7
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #6 : 07 Nisan 2013, 00:44:11 »
Siteni ziyaretçilere kapa ancak arama motorlarına kapama eğer kapar isen çok zararı olur sitene.


1- Siteni ziyaretçilere kapa


Sonra;


Admin > Üyeler > Arama Motorları > Seçenekler > Kısıtlayıcı İzinlere İzin Ver > Kapalı Seçeneğini Normal Üye olarak değiştir. (Sende üye gurubunun adı neyse)

CafeCevik.Com

  • Ziyaretçi
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #7 : 07 Nisan 2013, 09:51:39 »
Siteni ziyaretçilere kapa ancak arama motorlarına kapama eğer kapar isen çok zararı olur sitene.


1- Siteni ziyaretçilere kapa


Sonra;


Admin > Üyeler > Arama Motorları > Seçenekler > Kısıtlayıcı İzinlere İzin Ver > Kapalı Seçeneğini Normal Üye olarak değiştir. (Sende üye gurubunun adı neyse)


Hocam yönetici panelinde üyeler de arama motorları diye bir seçenek yok 2.0.4 kullanıyorum yada farklı bir şey mi diyorsunuz acaba,?

Çevrimdışı Selçuk Y.

  • Master Üye
  • *
  • İleti: 2478
  • Saygınlık Puanı: 81
  • Cinsiyet: Bay
  • - SMFMOD -
  • Smf Sürümü: Smf 2.0.7
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #8 : 07 Nisan 2013, 10:04:32 »
şu şekilde yazıyım siz yanlış üyelere girdiniz;

Yönetim > Özellikler ve Seçenekler > Üyeler > Arama Motorları > Seçenekler > Kısıtlayıcı İzinlere İzin Ver > Kapalı Seçeneğini Normal Üye olarak değiştir. (Sende üye gurubunun adı neyse)

Çevrimdışı ERCAN

  • Ŧąŧŧơơ¢ų ©ǻяŦξ₤
  • Master Üye
  • *
  • İleti: 9544
  • Saygınlık Puanı: 428
  • Cinsiyet: Bay
  • S. M. F. MOD
    • Smf Web Hosting
  • Smf Sürümü: Smf 2.0.7
  • Web Siteniz: SMF.Web.TR
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #9 : 07 Nisan 2013, 12:05:40 »
cavecevik sitesi için düşünüyorsan

88 İleti 38 Konu Gönderen: 9 Üye.

bu istatistiğe göre siteni ziyaretçilere kapamak bu işi boşa yapıyorsun anlamına gelir. facede ne kadar reklam atarsan at bu tür siteleri tanıtmanın en iyi yolu gelen kişinin gezebilmesidir. çünkü zorla üye yaptırarak kişileri sitende tutamazsin. bu tür sitelere üyeler kendileri istediği sürece takılırlar. benden söylemesi

CafeCevik.Com

  • Ziyaretçi
Ynt: Forumu ziyaretçilere kapatmak?
« Yanıtla #10 : 07 Nisan 2013, 13:56:56 »
cavecevik sitesi için düşünüyorsan

88 İleti 38 Konu Gönderen: 9 Üye.

bu istatistiğe göre siteni ziyaretçilere kapamak bu işi boşa yapıyorsun anlamına gelir. facede ne kadar reklam atarsan at bu tür siteleri tanıtmanın en iyi yolu gelen kişinin gezebilmesidir. çünkü zorla üye yaptırarak kişileri sitende tutamazsin. bu tür sitelere üyeler kendileri istediği sürece takılırlar. benden söylemesi
Teşekkürler yorumunuz için.Site daha 1 haftalık ve daha hiç reklam yapmadım siteyi tamamen düzenledikten sonra içeriği tamamladıktan sonra bazı şeylere başlamayı düşünüyorum.

 

bodrum escort - escort bodrum - escort kayseri - malatya escort - escort bayan bodrum - Didim Escort Bayan - Escort Bayan Fethiye